Blogia
84LAURA

Pure Country Pure Heart Zadarmo Full Streaming openload Plná dĺžka Mojo Streaming Online

↡↡↡↡↡

🆓 Pure Country Pure Heart USA

↑↑↑↑↑

 

Holly Goldberg Sloan. režisér: Damon Santostefano. krajina: USA. herec: Ronny Cox. , rok: 2017.

 

Našiel som toto DVD v mojej miestnej knižnici a som rád, že som to urobil. Je to sladký a zdravý film, ktorý som si veľmi užil.
Dvaja dospievajúci Tennessee Ada (Kaitlyn Bausch) a Piper (Cozi Zeuhlsdorff) sú ctižiadostiví country speváci a skladatelia. Ich otec bol zabitý v irackej vojne a keď nájdu jeho Striebornú hviezdu a list s podrobnosťami o jeho hrdinstve, chcú sa o ňom dozvedieť viac napriek tomu, že ich matka (Amanda Detmerová) nechcela hovoriť o minulosti.
S priateľom (Dara Sisterhen), dve sestry začnú robiť nejakú detektívnu prácu na vlastnú päsť, aby sa dozvedeli viac o histórii ich otca, čo ich povedie najprv k domovu veteránov a potom do Nashvillu. Tam budú odhaliť niektoré veľmi prekvapivé výsledky, ktoré nakoniec odhalia všetky rodinné tajomstvá
Pôsobenie všade okolo je pevné, s Myrou Turley, Ronnym Coxom, Matthewom Barnesom a Laurou Bell Bundovou, ktorí do filmu pridali veľa. Budú mať veľa nádhernej country hudby po celom svete, ale ak hľadáte vidieť veľa Willieho Nelsona, objaví sa len pre jednu skladbu blízko konca filmu.
Celkovo som našiel tento film, režírovaný Damonom Santostefanom a napísaný Holly Goldberg Sloan, aby som bol otravný a sladký príbeh, ktorý si celá rodina môže vychutnať.

Príbeh a hudba bola strata mojej wife.i nikdy plakala pre tento film priniesol všetko, čo tento film každý deň a plakal každý čin bol tak reálny, že to malo úžasný vplyv na mňa ako požehnanie všetkých z vás, ktorí sa súčasťou tvorby tohto filmu.

 

0 comentarios